Personalo valdymas susideda iš daugelio procesų: atrankos, konsultavimas, vertinimas, naujų darbuotojų įvedimas, motyvavimas, atleidimai ir kt.
Todėl lengvesniam darbui turime pasitelkti priemones, kurios leistų darbus atlikti sklandžiau. Būtent tam ir sukurtas šis rinkinys, kuris pravers kiekvienam personalo specialistui.
Kartu su HR Methodics įsigykite ir HR atmintines.
Veiklos vertinimo pokalbis – tai darbuotojo ir jo tiesioginio vadovo pokalbis, kurio metu aptariamas praėjęs laikotarpis, suteikiamas grįžtamasis ryšys ir iškeliami tikslai artėjančiam. Tam, kad pokalbis atneštų daugiausiai naudos, jam turi būti pasiruošta. Viskas prasideda nuo tinkamų klausimų ir formos sukūrimo. Šioje formoje rasite 3 veiklos vertinimo dalis, klausimus, ir rekomendacijas.
Naujam darbuotojui itin svarbu tinkamai iškelti ir įvertinti tikslus. Su šia forma Word formatu tą darysite itin lengvai.
Kaip jaučiasi jūsų darbuotojai? Kiek jie patenkinti darbu, komanda, vadovais, organizacija? Matuokite savo organizacijų pulsą su 12 teiginių ir įsivertinkite, kaip jaučiasi jūsų darbuotojai.
Kaip pasiruošti naujo darbuotojo atėjimui ir ką svarbu žinoti pirmosiomis savaitėmis?
Ką svarbu padaryti atsisveikinant su darbuotoju? Visus svarbiausius elementus rasite šioje atmintinėje.
Išeinančių darbuotojų apklausa itin svarbi siekiant vertinti darbuotojų išėjimo priežastis, jas apibendrinti ir esant poreikiui imtis veiksmų. Šiame klausimyne rasite klausimus, kurios rekomenduojame užduoti darbuotojams paskutinėmis darbo dienomis.
Kviečiu į organizuojamus kursus.
Kviečiu pasikalbėti dėl mokymų jūsų organizacijai.
Neradote ieškomos paslaugos ar turite klausimų?
© 2024 LaisvaKėdė - visos teisės saugomos
Tel. nr. +370 675 28083, el.p. jevgenija@laisvakede.lt
Siekdami pagerinti jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galėsite bet kada atšaukti.
Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite dovanų Naujoko atmintinės pavyzdį. Puikus įrankis įvedant naują žmogų į darbus.
Sekite IG ir FB @laisvakede